Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2011 14:23 - На кого слугува Николай Бареков?
Автор: aninikolova72 Категория: Други   
Прочетен: 1254 Коментари: 0 Гласове:
0



Навремето журналистът Николай Бареков бил паж на Алексей Петров, а сега слугувал на различни хора, които са в по-добри отношения с властта и можели да му осигурят медиен гръб, разказа издателят на вестник „Ретро” Недялко Недялков в предаването „На инат” по Нова ТВ.

Пред водещия Марк О’Селски Недялков направи скандалното признание, че преди години точно Алексей Петров е помогнал на Бареков, спирайки статия, уличаваща журналиста в корупция:  „Марк, ще ти разкрия една тайна – аз се запознах с Алексей Петров покрай Николай Бареков. Докато бях в „Уикенд” Алексей беше всевластен шеф на ДАНС. Един ден той дойде и ме помоли нашият вестник да спре да пише против Николай Бареков. Самият Бареков е помолил Алексей да му съдейства по този въпрос, защото точно тогава в „Уикенд” започна една поредица от разкрития, зад които стояха конкретни имена на хора. За Николай имахме информация от бившия председател на СДС Пламен Юруков, който разкри, че журналистът го е рекетирал. Юруков застана зад думите си и още не се е отказал от тях. Идвайки при мен Алексей Петров ми представи нещата толкова фаталистично, че едва ли не Бареков е пред самоубийство от притеснение за информацията, която може да бъде публикувана. На мен ми дожаля за него и проявихме милост. По-късно разбрах, че заради успешната мисия на Алексей, Николай Бареков е дал банкет в Сандански.” – сподели Недялков и коментира, че по онова време шефът на журналиста е бил един, а сега е нов. „Той слугува на много господари в зависимост от политическата и икономическа конюнктура.
.........................
http://dobrinite-news.com/54236




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aninikolova72
Категория: Новини
Прочетен: 1760163
Постинги: 1997
Коментари: 841
Гласове: 1601
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031